ännu mera regn


..och mer ska det bli.. =/ Och idag har jag konstaterat en sak,
once and for all. Foppatofflor+regn+kullersten är lika dålig kombination
som foppatofflor+regn+lera+trägolv. Båda additonerna är lika med HALKA.
Och jag som halkar runt även på torra underlag, får passa mig i framtiden.

var och kollade pris på mitt projekt, och det var liiiite för dyrt för mig här.
tyvärr =( Men den som väntar på något gott.. ;)

Men en av de goda tingen kommer på torsdag.
Ska bli underbart kul att du kommer Carro!
Can't wait, ge mig torsdag nu..!!



Skrivet av: Lisa

och här hemma har det SNÖAT idag! första snön.. men bara blötsnö då :) you got mail! puss <3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback