Beslutsångest


Tänkte att jag skulle gå på bio ikväll, High School Musical 3, (i brist på annat)
Men så tänkte jag efter en sväng till och insåg att jag likaväl kan gå på den
i morgon, för jag blev party-sugen.. Blev ju tidig hemgång igår, som vanligt på fredagar ;)

Så det blir att jag hänger på Bea och en till och dricker lite sangria.
Men innan dess så ska jag försöka se på Dansbandskampen på svt.se
Vi får hoppas det funkar bättre än när jag skulle se på Vasaloppstarten,
när Emma & Jag kom hemrullandes aldeles innan start i vintras.

Idag efter att jag glidit omkring på stan, åkte jag sen hem och vilade.
Var så jävla trött, så jag bäddade ner mig och satte igång My name is Earl.
Somnade gott och vaknade runt fem med ångest..
Men vafan, vad skulle jag gjort annars?
Mmm, just dä!


YES, det funkar!!! Nu blir det öl och Dansbandskampen!






Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback