Lilla snigel du äcklar mig


Seriöst, nu är jag officiellt trött på alla dessa jävla äckliga fula sniglar
som är överallt i detta land! Dom är VIDRIGA!
Eller som Tyrone i Kenny Starfighter skulle sagt; "Ni är äckliga, äckliga"

Just nu har det vart lite mkt sniglar,
på natten till lördag, så drömmde jag att det var miljoners med sniglar i mitt tak,
och i min tarrsäng. Vaknade med dödsångest.

Vart man än går så måste man alltid kolla så man inte trampar,
på någon såndär äcklig sak.
och varje gång jag ser en, så får jag såndär känsla i ryggraden,
som man får när någon drar med naglarna på en griffeltavla.

Detta kommr bli min död, ifall inte snön kommer snart och tar kål på dom jävlarna!




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback