noll ork

Shittt, vart är min energi och ork?! Den är bortsprungen.
Kanske ska sluta sova på morgonen när jag lämnat barnen?
För på förmiddagarna är jag verkligen helt död.
Anledningen är troligen att jag intalar mig själv att jag är trött,
för min säng, den e jävligt skön! Speciellt nu när det börjar bli kyligt,
så man verkligen kan bädda ner sig..
Kanske skulle man bege sig ut på en promenad ist?
Idag tänkte jaf iaf åka in till stan, men har det hänt?! Nej!
Gah, i morgon kanske..

Och det är något så sjukt vad fort veckorna går..
Det var ju nyss det var måndag, och nu är det redan onsdag.
Sen ikväll efter tyskan så är det ju bara torsdag kvar, och sen är det fredag igen.
Helt sjukt galet!

 

Skrivet av: Lisa

Hmm.. vcad drygt.. vad är det för fel på folk? GUd vad jag saknar dig.. och vi kommer att sakna dig massor den 27e, bara så du vet!

Jag kan inte ha lugg för jag har virvel.. men vi får se vad Madde hittar på för skojs! Jag längtar iaf :) Hihi..

Pussar & kramar i tusen, Lisa

Skrivet av: Lisa

Hmm.. vcad drygt.. vad är det för fel på folk? GUd vad jag saknar dig.. och vi kommer att sakna dig massor den 27e, bara så du vet!

Jag kan inte ha lugg för jag har virvel.. men vi får se vad Madde hittar på för skojs! Jag längtar iaf :) Hihi..

Pussar & kramar i tusen, Lisa

2008-09-17 @ 20:28:46
URL: http://fliza83.blogg.se/
Skrivet av: J o H a N N a

haha de skulle va nåt de ;P

2008-09-18 @ 00:33:45
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback