Sjukt trött


Ja, vi lever iaf fortfarande, thank god!
Men jag är SJUKT trött, helt galet. Somnade på soffan när jag kom hem efter att ha lämnat barnen.
Jag skulle bara vila några minuter, men ja, det blev att jag sov i 1h 45min ist..
Visst det var skönt, men jag hade intalat mig att jag skulle städa och handla
innan jag fick sova, men ikkke då. Snacka om självrespekt. NOT!
Har dessutom ont på sidan i ryggen, typ i njuren.. om det är där den sitter.
Är skitobehagligt. Känns som någon sitter med en knytnäve där inne och trycker ut.
Typ. Men nej, jag lär väl börja städa, så jag hinner bli klar tills det blir dax att möta upp
Johanna och dra mor IKEA oc träffa Emma..




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback