still going strong

Hanna ligger däckad, och jag surfar på nätet.
Det är så det ska vara ;) Hehe.. Var meningen att vi skulle se BBT
(big bang theory) men eftersom Hannah verkar trött, så surfar jag vidare.

Vi skulle egentligen inte vara ute så länge, eftersom vi nu är uppe i
23½h i vaket tillstånd... Men vi har haft en så sjukt underbar dag!
Uppstigning skedde 5:00 i går morse. YEY!

Europa Park var askalas! Lagomt med folk, sol + lite fläktande vind.
Och vi hann åka det vi ville. PERFEKT!

Sen ramlade vi hem till mig strax efter nio i kväll, lagade taco-tallrik
och gjorde oss i ordning. Åkte sen in och mötte upp Britta & Heidie
vid weinstube. Där man kan få en flarra vin för 6fr om man tar den på take away,
Vilket betyder att man kan sitta aldeles utanför.  Men jag höll mig till biran,
som kostade 2,50 för en 50cl burk. Som man på Nelson skulle betalat 7,80 för!
Ich mag weinstube!

Men nu ska jag nog ha lite psykos på Twilight as usually..
Har lyssnat på låten här nedan på repeat
från stan till hem nu.. Såååå underbar!



Skrivet av: Lisa

hej gumman!

du är saknad till tusen..

har fortfarande inget internet, har fått låna chefens bredband en vända :) för att lämna in en omöjlig eng uppgift!

får jag IG på denna (troligen då jag fattar NOLL) så skiter ja i den här skiten.. hejja Lisa.. vilken loooser va :)

men får hoppas att skittelia vaknar snart.. då ska jag bli seriös och uppdatera mig igen!

saknar dig som attan iaf..

PUSS PUSS <3

vi trivs som TUSAN iaf, även om de är rätt tomt överallt typ ;)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback