2 rätt

Fick både min fotobok och mina 100bilder som jag beställt från Fuji idag.

SÅ nu är det bara mobilen kvar, vågar inte hoppas på att den kommer med posten,
ja idag.. Men jag VILL gärna att jag gör den. Kikade in den på SonyEricssons hemsida,
och ja den verkar grym! En perfekt Annika-telefon!
Sen är den ju en slimmad och nyare version med roliga finesser av den jag redan har!

Har även vart på ams idag och skrivit in mig,
fick nog en av de bästa handledare som finns där uppe på taket.

Sen så var det personalmöte på willywonka som gällde.

En mkt angenäm dag må jag säga.

Men nu ska jag hoppa i sängen, se på nån serie och sen sova.
Så godnatt mina vänner!

Och ja, senare idag så ska jag nog hänga med Lisa & Oscar till Lekkompaniet.


Skrivet av: Lisa

hej gumman!



ja de får bli en utedag på donken ist..

måste ju passa på i de fina vädret :)

skönt att du fick träffa en snäll en på AMS, finns inte många såna där tyvärr :(

ska du inte fortsätta på Willys i höst?

ja vi får prata mer sen..



Kramar!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback