Melodifestival och x-tra

Nu är Annika trött, har vart en jobbig dag.
Mådde som jag förtjänade när jag vaknade i morse,
att sedan ligga och yra i 5h utan att riktigt kunna sova tär på en.

Men tog mig i kragen och åkte till Linnea för att avnjuta andra deltävlingen
av Melodifestivalen. Och vi skrattade lika gott åt Petra Mede denna afton,
hon är grymmt bra! Låtarna var även dom skapligt mkt bättre idag,
än förra veckan. H.E.A.T och Måns var ju klart bäst, två värdiga "vinnare".
Och när Markoolio gick in på scen, så var det sågott som asgarv genom hela låten.
Sååå kung..

Det här är humor;

Hade lätt kunnat rösta på denna låt, om jag var hemma.
Enbart för att se skridsko-åkaren ta eld igen.. asg!

Efter Melodifestivalen kollade vi på Without a Trace, och snackade massa skit.
Åkte sen in till stan och mötte upp med Britta och några som hon känner.
Beställde varsin stor öl, men fick en 1,5l kanna. Dumt att klaga! ;)

Nu ska jag slå igång lite two and a half men, och somna gott!



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback