åh nei!


Igår natt sprang jag omkring i kullkläder i Zürich  och hittade en gata
där alla affärer var öppna in på sena natten. Oc undrade
varför jag inte hade hittat den tidigare, jag har ju ändå vart gär i 1½år!

inatt har jag vart med i Robinson igen.
Det stog mellan mig och Anna Lundh.
Och precis innan sista stävlingen så drog världens
åskväder in. Och helt plötsligt var vi på en byggarbetsplats eller något liknande.
Och blixten slog ner i 4pers som dog direkt. Så vi drog därifrån fort som faen!

Fick sedan veta att sista tävligen var att man skulle hoppa ner i ett akvarium fullt
med ormar!! Jag som HATAR ormar.
Men jag var ist ute i ett skidspår och hade någonslags sele som gick upp i trådar
i himlen (sådana som tågen har), sen blev det strömavbrott och jag kom ingenstans.
Sen helt plötsligt satt jag på Forchbahn (mitt tåg), och pratade med Johnny Jonsson.

Ööh? Jaja.

Skrivet av: Lisa

Jag saknar dig med som attan!!!

Och du, du ska INTE söka till Robinson det hör jag det.. verkar kunna gå illa om du ska dit :(

KRAMAR! PUSS!

Skrivet av: Åsa

Jag hoppas innerligt att det var en dröm.. Annars har du det himlans jäktigt om dagarna;P

2009-06-05 @ 15:42:39

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback