Var det fest igår?!

Enligt bilderna så var det det iaf! Hahaha.
Som jag alltid har sagt, festerna på nordiska är inte att leka med.
Fy fan! 25fr (ca 175kr) in, sedan fri bar, vi kom vid midnatt,
och gick hem runt fem. Och vi har garanterat druckit för
dom 25fr! Norrlands Guld, mums! Och en jävla mördar välkomst-drink.
Åh herreguuuuuuud!! Men det var iaf SJUKT roligt.
Med fest, nattbad och bastu, och FRI bar.

Mår relativt bra idag också, förvånansvärt.
Men min rygg håller på att ta kål på mig.
Kan knappt röra mig. Så sjukt ont har jag.
helvete.
Jag känner pecis vilka muskler i korsryggen man använder till vad.
Armar -not so much
lyfta benen när man sitter -VERY much.
böja sig - ajajaj
lyfta upp saker - aaaaaiiiii
Vet inte riktigt hur jag ska lyckas städa och packa bara.. =/

just det, har ju precis bokat en trip till Stockholm i sommar
för att hälsa på Carro & Freddan. Yeha!
Ska bli såååå kul


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback