Man har ju mått bättre i sina dagar

Idag är inte nådig!! har ju som sagt mått bätte i mina dagar.
Men ja, det är det fan värt! Så ägd kvällen var igår,
hade jag gott och väl kunnat må ännu sämre idag!

Har iaf tagit och duschat av mig lite, och då mår man lite bättre.
Det och borsta gaddarna. Hehe.. Men jag sitter och drömmer om
en flottig svensk pizza med massa bearnaisesås.
Men får nöja mig med gulaschsoppan jag intog för ett tag sedan.


Skrivet av: Lisa

hej gumman!

oj ser ut som du haft en blöt kväll :) hihi.. då kan det ju vara värt att må pyton dagen efter!

jag hade en jätterolig kväll igår för en gångs skull.. men du e saknad, som alltid!

men snart e du ju hemma iaf :) snart så..

hoppas du har de bra!

puss o krams.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback