Mobil-ångest

Min rosa mobil börjar bli cp.
Tror den går på sista versen just nu.
Den kan ligga på laddning en hel dag, men ändå inte vara färdigladdad.
Och dessutom så laddar den ur på en dag typ.
Så det får bli att införskaffa sig en ny när jag entrar Sverige i sommar..
Men vet varken vad jag är sugen på för mobil, eller om jag ska ha kvar 3.

Jag älskar 3, 3 är bra, men det känns lite sådär att skriva upp sig på 18månader.
Då jag inte vet vart jag kommer att vara om 18månder.
Men om jag ska säga upp 3, vad ska jag skaffa då?
Jag har noll koll på mobilvärlden, då jag haft 3 i typ 5år.

Sen till den andra frågan, vad ska man ha för mobil?!
Jag vägrar att införskaffa något som heter Nokia, dom var bra förut,
men deras menyer nuförtiden är som en labyrint.
Man hittar aldrig det man ska ha.

Jag gillar Sony Ericsson, det är bra skit. och då vet man vad man får.
Men LG har ju en rolig mobil som det står Annika skriven på.

Men jag vet inte, ska man vara Svenne och hålla fast vid det man gillar och är van vid,
eller ska man vara lite wild-and-crazy och testa något nytt?

Helst av allt skulle jag vilja ha kvar min jag har nu, det är den bästa och snyggaste.
Men när den håller på att jävlas med batteriet så är det inget jag vågar lita på.
Sen när man ska börja använda den på heltid igen..

här är några jag börjat spana på iaf.. men det kommer säkert ut nya tills
det blir aktuellt med en ny lur för min del..






Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback