Wiiiiiiiiie!

Idag var jag och skrev på kontraktet på lghtn,
och fick samtidigt min nyckel. Så ja, nu är den min! =)
och HUR snygg blev inte tapeten jag valde till hallen då.
Yay! Men frågan är ju den bara, vad dom har för tapetserare?
en praktikant måhända?

Var sen hem och lastade bilen med lite stuff som skall flyttas,
tog en sväng förbi Lekkompaniet och snickesnackade m. Persson & Lisa.
Sen drog jag till Felvik ännu en gång och dumpade lite stuff i lägenheten,
och sen jobb. Nu ska jag hoppa i säng för i morgon står det klippning, jobb,
och packning till kryssningen på de sju haven som vi far på på onsdag.
Kung det!

Saknar min söt dock. Men dagarna går tack och lov fort!
<3

Godnatt!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback