nöjd tjej

just nu känner jag mig rätt nöjd med mitt beslut i augusti.
Check this out:

Denna bild är från Vatikanen i Juli 2009


Denna är från idag, när jag provade lite gamla kläder,
som jag inte kunnat ha på x-antal år.

det var btw väldigt roligt att prova dom där kläderna.
För vissa passar bättre nu, än vad jag minns att
de gjorde när jag köpte dem för ett par år sedan.

Så jag tänkte faktiskt ta och säga Grattis till mig själv,
och ge mig en spark i baken. För på sistonde
har det vart lite dåligt med karaktär, igen.
Jag vill ha tillbaka den där motivationen jag hade hela hösten.
Nu är jag ju halvvägs dit jag ville,
så det skulle väl vara dumt att sluta mitt i?!


Skrivet av: sofia

Duktig du är! Får man fråga hur mycket du gått ner?

Jag har själv gått ned 30 kg och känns som att man fått livet tillbaka :)

2010-05-12 @ 19:33:18
Skrivet av: persson

ska jag komma och ge dig en spark?

du är duktig, kör på nu och sluta fuska!!!

2010-05-12 @ 19:48:04
Skrivet av: Åsa

Du vet vad jag tycker! Du är bäst! Helt otroligt duktig.. Om jag bara kunde vara hälften så duktig vore jag glad.

2010-05-12 @ 20:57:35
Skrivet av: StoraSysteryster

Ja nu jädrar är det hårdkörning som gäller!! Måste bli bättre med den där karaktären jag med, shit alltså va lätt det är att tappa fokus när man väl börjat syndat.

Men tusan duktig du är!

2010-05-13 @ 07:46:27
Skrivet av: Ella

Du är riktigt duktig! Imponerad som tusan! Snart kommer motivationen tillbaka.

Kramar

2010-05-14 @ 21:57:17
Skrivet av: Sohlberg

Det var länge sen jag läste din blogg och jag halkade nu in här och helvete, duktigt du är! Men känns det bra och sådär? Du gör det för din egen skull?


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback