Roadtrip

I fredags så drog hjärtat och jag på en liten roadtrip.
Planen var Schweiz & Italien, men med 70mil kvar
till Zumikon så gav vi upp, stannade på ett hotell och
vände sedan uppåt igen.
Det blev ett besök på en Vogelpark (Fågelpark), ett stopp
på Calles för att inhandla lite alkoholhaltiga varor,
och även en tur på gekås i Ullared! Woho.

Det blev en och annan mil plöjd, även nercabbat på autobahn!

Men nu är man tillbaka till verkligheten sen några dagar.
Och det vankas jobb hela helgen.

<3

Skrivet av: Catwalkqueen

Klar du ska göra där! =D Det är assnyggt och det gjorde inte ont, dock var det lite obehagligt, för tjejen som tog på mig tvekade mitt i håltagningen så jag fick säga åt henne att trycka igenom rdentligt =P


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback