rays of sun, in the dark of autumn

Denna höst/vinter blir nog inte så mörk som jag trodde den skulle bli.
Redan nu är den fullspäckad av kommande roligheter!
En och annan fest, 10år sen 9an, Woodpjucks på skoternsdag,
galenskaper med Sis, eventuellt en kanske två kryssningar,
Norrköpingstrip med en avstickare till shoppingparadiset i
södra Sverige som haft en egen tv-serie!
Sen är det nästan jul, förhoppningsvis kommer snön tidigt, så man kan
damma av längdskidorna och träna till tjejvasan,
ska även försöka få med mig snowboarden
ut på en och annan heldag i närmaste slalombacke.
Och sen står det inte på förens det är vår igen!

För det vet ju alla som bor i Mora att efter Vasaloppet, då är det vår!
Sen får vi inte glömma Ski'n'Rock i Sälen...

Det gäller att se de små ljusen, i den mörka tid som kommer närmre för varje dag...
Kosta vad det kosta vill, huvusaken är att själen mår bra!

Så har jag ju mina fina pojkar <3


Nedan är en av dem, Frassebus..

som har växt till sig till en stor misse, sedan vi fick hem honom..
ååh dom växer aldeles för foooooort! eller är det för att han blir bortskämd
med massor utav god mat och en och annan mus, som han växer som ogräs?


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback