Mot mörkare tider!


Då var midsommar över, 6månader kvar till julafton.
Det blev en trevlig kväll efter jobbet fredags.
Solsken, grillning och en massa grogg och skratt.

Skulle vara ledig igår, men ikke, fick hoppa in och jobba några timmar.
Och nu sitter jag och väntar på att få hoppa i rödskjortan idag igen.
Men i morgon, då jeflar ska jag vara ledig hela dagen!!

Sen på onsdag ska jag äntligen åka och få håret fixat av världens bästaste frissa, Madde! Jag längtar!

Så nu väntar 58dagar med så gott som konstant jobb.
Några dagar ledigt, visst, men mest jobb.
Vilken väl får vara okey för den här sommaren,
då det ger klirr i reskassan + att jag får mitt roliga sen i november..
 
 


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback